ABAX Triplog giver Roskilde Fjordens El hurtigere kundeservice

Af (author) -
”Ved både at kunne dokumentere kørslen over for SKAT og samtidig hurtigere servicere vores kunder, har vi fået et system, der er guld værd”
– Flemming Steen Jensen, indehaver af Roskilde Fjordens El.

Hos Roskilde Fjordens El handler det om hurtigt at kunne løse problemerne hos kunderne. For opgaverne hos elinstallatørfirmaet kan kunderne sjældent vente flere dage på at få udført. Derfor er et af nøgleordene for Flemming Steen Jensen og hans ansatte overblik. Jo bedre overblik over, hvor de enkelte elektrikere befinder sig, jo bedre kan Roskilde Fjordens El servicere kunderne.

Her har ABAX siden 2013 hjulpet med at optimere elinstallatør-virksomhedens drift. For med ABAX Triplog installeret i de 10 firmabiler har elektrikerne altid en ”ekstra mand” med på arbejde. Med ABAX-udstyret kan Flemming Steen Jensen derfor hurtigt lokalisere medarbejderne til gavn for alle kunderne.

”Hvis en kunde ringer med en opgave, kan jeg hurtigt tjekke på mit system fra ABAX, om en af vores mænd er lige i området. Det giver en uundværlig fleksibilitet og sparer os for en masse spildtid i hverdagen,” fortæller Flemming Steen Jensen.

Intelligent forsikring for kunderne – og imod SKAT

Med den øgede digitalisering – også i elinstallatørbranchen – er det for længst slut med håndskrevne timesedler. Det stiller krav til, at den digitale timeregistrering på hver opgave er præcis, for at en rigtig faktura kan udarbejdes.

”Vi går meget op i, at vores kunder skal kunne stole på vores faktura. Og her yder ABAX en uvurderlig sikkerhed”
- Flemming Steen Jensen

Med data fra ABAX’ Triplog er Roskilde Fjordens El altid sikre på, at de altid kan genskabe en oversigt over tidsforbruget på dagens opgaver. ABAX-systemet gemmer nemlig kørselsmønsteret til dokumentation over for SKAT. Og det kan, hvis der sker en forglemmelse, også bruges til at sikre, at kundens faktura er helt korrekt.

- Det er vigtigt for os, at vores fakturaer stemmer overens med virkeligheden. Skulle der ske en forglemmelse, kan vi altid benytte vores ABAX-system og dokumentationen, vi gemmer til SKAT, til at se, hvor længe vi har været hos kunden. Det er meget betryggende, forklarer Flemming Steen Jensen.

Fakta om ABAX-løsningen hos Roskilde Fjordens El:

  • Har brugt ABAX Triplog siden 2013
  • Ti biler har installereret ABAX Triplog
  • Flemming Steen Jensen kan via ABAX.dk hele tiden lokalisere den nærmeste elektriker til opgaven
  • Har døgnservice hos ABAX og kan derfor altid få hjælp fra supporten, hvis der opstår akut brug for hjælp
  • ABAX Triplog er blevet en integreret del af god kundeservice hos Roskilde Fjordens El