Har du styr på opgaver og tidsforbrug?

-
Der er mange ting, der skal være styr på, hvis du driver selvstændig virksomhed inden for et håndværkerfag. Få overblik over opgaver og tidsforbrug med et digitalt sags- og kvalitetssikringssystem.

Som håndværker er det vigtigt, at du sørger for at bruge din tid fornuftigt og effektivt – uanset om du er selvstændig tømrer, eller du driver et større murerfirma med mange ansatte. Engang foregik det med papir og blyant, når der skulle holdes styr på opgaver og tidsforbrug – og ja, der blev nok sjusset lidt her og der. I dag er det heldigvis sådan, at der findes nogle gode systemer, der giver mulighed for struktureret og professionel opgavestyring og tidsregistrering. Det gør det muligt at danne sig et hurtigt overblik over, hvilke opgaver der er i gang, så man kan planlægge sin tid optimalt – og i sidste ende spare penge. 

Opgavestyring ved hånden 

ABAX’ program Worker er et digitalt sags- og kvalitetssikringssystem, der er målrettet håndværkere. Programmet ligger som en app, hvilket gør det muligt for håndværkerne at have det med ud, hvor end de er. Her kan de registrere timer og materialeforbrug, vedhæfte billeddokumentation, udfylde skemaer og tjeklister og få overblik over arbejdsopgaver – lige der, hvor de er. Lige, når de vil. Det er meget nemmere at få overblik over en given arbejdsopgave og styre opgaven, når man har det hele samlet i en app og ikke skal nusse med papirarbejde, der alligevel skal skrives ind i et system.

Som administrator kan man tildele arbejdsopgaver, vedhæfte dokumenter og billeder og få overblik over timer og materialeforbrug, og så kan man skræddersy tjeklister og skemaer og ligge dem ind i opgaverne.

Lærenem IT app

Skal man så have en ph.d. i IT for at lære at bruge appen? Nej, er det helt korte svar. Appen er super enkelt opbygget og kræver kun meget få klik – og det er nok dens allervigtigste styrke. Den er nem at gå til og super effektiv. For nogle er det ’piece of cake’ at tilgå et nyt system, mens andre har brug for at blive taget i hånden og blive oplært. Hos ABAX arbejder vi med en gratis 8-ugers plan, hvor vi hjælper med at få systemet op at køre. Vi oplærer ansatte og administratorer og tager et skridt ad gangen, så vi er sikre på, at alle er med. Vi holder løbende kontakt i perioden, så vi er sikre på, at systemet bliver brugt rigtigt, og vi ikke taber nogen. 

Er du klar på at slippe papir og blyant og få overblik over opgaver og tidsforbrug en gang for alle? Vores team af specialister har stor erfaring med at hjælpe virksomheder i gang med at få det maksimale ud af deres sags-og kvalitetsstyringssystem. Kontakt os ved brug af formularen nedenfor: 

Kontakt os

Venligst udfyld kontaktformularen nedenfor, så kontakter vi dig inden for 24 timer. Tilføj gerne hvad din henvendelse drejer sig om, så vi hurtigere kan behandle din henvendelse korrekt.