Hallooo, er der nogen hjemme? – Værdien af en god kundeservice.

-
Vi kender det alle sammen, den stigende irritation og vrede over ikke at få svar på spørgsmål, en sendt e-mail der måske ikke bliver besvaret hurtigt nok, eller et banner med "Ude af drift."

I ABAX har vi taget konsekvensen af, at hurtige svar og ekstrem kundeservice har enorm værdi for vores kunder. Vi ved at som privat person, kan det være dybt frustrerende med dårlig support og service. Vi ved også, at for dig som ejer et firma, kan dårlig kundeservice og support ikke alene skabe stor frustration, det kan også koste penge, mange penge.  Derfor har vi valgt at holde vores support telefon åben, hele døgnet, hele året.

Er du håndværker, entreprenør eller kørende sælger så har du, som så mange andre, ikke tid til at sidde alt for længe i en telefon kø som aldrig bliver mindre, eller vente på en e-mail som aldrig kommer. Den elektroniske kørebog, eller GPS-tracker som du har monteret på dit udstyr er avanceret teknologi. Teknologi kan som bekendt svigte, og selv om det ikke sker så tit hvis kvaliteten er god, så er det afgørende at du får hjælp så hurtigt som overhovedet muligt. Skal enheden byttes bør det også ske hurtigt, uden alt for mange omveje og uden at det koster dig ekstra.  En defekt enhed skal og bør byttes omkostningsfrit så længe du er kunde.

Derfor er det vigtigt at du gør dig nogle klare overvejelser i forhold til pris og kvalitet, og undersøger hvor stor del kundeservice og support fylder hos din leverandør.

/Kenneth