Tidsforbrug – er du til ’følelse’ eller fakta?

-
Du har styr på timesedlen, du har styr på faktureringen, men har du styr på den reelle udgift og tidsforbruget? ABAX gør det nemt at sætte tal på alt det svære.

Tid er en dyrebar faktor, særligt når man har mange folk beskæftiget. Det er dyrt at bruge for meget tid på opgaver, der måske kan klares meget mere effektivt. Men for at optimere tidsforbrug og spare penge kræver det, at man har et overblik over, hvordan tiden i ens virksomhed bliver brugt.  

 

Ved du, hvordan tiden bliver brugt?

Vi har talt med mange virksomheder, der er kommet til os, fordi de har været trætte af at gå rundt med en følelse af, at der bliver brugt for meget tid på nogle opgaver. Uden at de kunne dokumentere det med tal og fakta. De havde brug for et system, der kunne give klar besked om, hvordan tiden i deres virksomhed blev brugt. 

 

Her kommer ABAX’ flådestyringsplatform ind i billedet. Platformen giver ikke bare et præcist overblik over den tid, som hver enkelt medarbejder har opholdt sig på et bestemt sted - hvad enten det er tid brugt hos en kunde, en byggesag, en grossist eller eget værksted. Den kan også rapportere på køretid- og afstand til et bestemt område eller adresse.

 

Data giver overblik

Men hvad kan al den data så bruges til? Svaret er meget enkelt, hvis du spørger os. Data skal sikre optimering af tid og drift og derved store besparelser. Det er jo det, der tæller i det endelige regnskab. Hvorfor gå rundt en ’fornemmelse’, når man kan få tal og data, der til enhver tid kan give det præcise overblik over, hvor meget tid og kørt afstand, der bruges på en opgave? Det gør det nemt at vurdere, om en opgave reelt er rentabel, om det kan betale sig at benytte fastbokse fra grossisten, eller om der skal oprettes fjernlagre i egen virksomhed.

 

Er du mest til ’følelse’ eller fakta? Vores team af specialister hjælper dig nemt i gang med at indsamle fakta, der forbedrer drift og skaber store besparelser.

Flådestyring gør dialogen med kunderne nemmere 

Dokumenter tidsforbruget hos kunden, og hjælp kunden til at huske hvad der skete!