ABAX ER NY STORSPONSOR HOS AJAX AMSTERDAM

ABAX har netop underskrevet en 3,5 års kontrakt med den hollandske storklub Ajax Amsterdam. Aftalen løber indtil juni 2019 og er selskabets sjette fodboldsponsorat – det tredje indenfor europæisk topfodbold.
AJAX ABAX002

Samarbejdet med en af verdens absolut største og mest traditionsrige fodboldklubber sender et signal om ambitioner og vækst ikke kun i Holland, men også resten af Europa. Selskabet ønsker at bruge det nye samarbejde med Ajax Amsterdam til at styrke deres position på markedet.

- Vi ønsker at bruge parnerskabet med Ajax til at positionere ABAX i forhold til kunderelationer samt potentielle kunder i Holland og resten af Europa, siger CEO i ABAX Danmark A/S, Pam Singh.

Som en del af sponsoraftalen vil navnet ABAX være synligt på både Ajaxs hjemmebane Amsterdam Arena og på træningsstedet ‘de Toekomst’.

- Det er en glædelig nyhed for Ajax, at et hurtigt voksende selskab som ABAX ønsker at være samarbejdspartner - både ved at være synlig på stadion samt på vores ungdomsakadami. Vi skal bidrage til at løfte ABAX' ambitioner i Holland med henblik på innovativ teknologi. Vi ser frem til et godt samarbejde, siger direktør i Ajax, Edwin van der Sar.

- I ABAX støtter vi god fodbold, og for os er det en ære at koble vores brand til en klub som Ajax Amsterdam. Ajax er en helt unik klub med en helt unik filosofi, som godt kan lide at være offensive. Hos ABAX deler vi den samme glæde, attitude og entusiasme for altid at gå efter en sejr. For os er hollandsk fodbold og ABAX et perfekt match, siger markedsdirektør i ABAX Sandra Lindberg.

Selskabet har siden grundlæggelsen i 2009 brugt fodboldsponsorater som en vigtig kommunikations- og markedsføringskanal overfor nye og eksisterende kunder. I dag har ABAX hele seks sponsorater inden for norsk og europæisk topfodbold, og er bl.a. sponsor for FC København.

Selskabet fra Larvik åbnede tidligere i år op for det hollandske marked med opkøbet af Trevler BV. ABAX har siden grundlæggelsen oplevet en massiv vækst og kan fortælle, at de går efter endnu et rekordrår. Allerede i 3. kvartal har selskabet passeret resultatet fra forrige år. For ABAX betyder det 40 procent vækst og en omsætning i 2015 på 350 miloner norske kroner.

For ydereligere information, kontakt:

Pam SinghCEO, ABAX Danmark A/SEmail: psi@abax.dkMobil: 50818304

Eller

Henrik KellerHelp PREmail: henrik@help-pr.dk26 36 64 17

Henrik@help-pr.dk

Om ABAX

ABAX AS er en stor, europæisk aktør inden for salg og udvikling af elektroniske kørebøger til erhvervs- og privatbiler. Derudover laver de også produkter til flådestyring og sporing af udstyr. ABAX har 262 ansatte og afdelinger i Norge, Sverige, Danmark, Finland. Storbritannien og Holland. Selskabets hovedkontor ligger i Larvik.

Se mere på: www.abax.dk
AJAX ABAX005