ABAX AS ansætter ny Chief Sales Officer

Morten Steinvåg tiltræder i stillingen som ny Chief Sales Officer i ABAX Group.

Morten Steinvåg tiltræder i ABAX som ny CSO med mere end 20 års erfaring fra topstillinger inden for international salg og forretningsudvikling. I samarbejde med et team bestående af fire kompetente og erfaren salgsdirektører, får Steinvåg nu ansvaret for virksomhedens salgsafdeling, som per dags dato tæller 160 sælgere fordelt på otte lande.

”Jeg er rigtig stolt og glad for at blive en del af ABAX, og ser frem til at lede salgsafdelingen i en så vigtig og spændende tid for virksomheden. Det er inspirerende at se hvordan ABAX har etableret sig, som et af Europas hurtigst voksende telematik-virksomheder og har ekspanderet til Asien, med et kinesisk kontor, som den første udbyder fra USA og Europa. Jeg er ivrig efter at bidrage til en ny periode med stor vækst for virksomheden sammen med dygtige og entusiastiske kollegaer i ABAX”, siger Morten Steinvåg, CSO i ABAX Group.

Bjørn Erik Helgeland, viceadministrerende direktør i ABAX Group, siger: ”Vi er glade for at Morten Steinvåg tiltræder i stillingen som vores Chief Sales Officer. Steinvåg har den rette internationale erfaring, som vi har brug for til at nå vores fremtidige mål om at blive verdens største udbyder af telematik løsninger.”

ABAX oplyser at rekrutteringsprocessen for ansættelsen af en ny CSO har været god. Det har især været glædeligt for virksomheden, at der har været stor interesse fra internationale kandidater. Dette fortæller noget om ABAX’ stigende anerkendelse og position på det internationale marked.

”Der har været utrolig mange ansøgere til stillingen som CSO. Niveauet har været ekstremt højt, og jeg ser frem til at se Morten udvikle stillingen og styrke teamets daglige aktiviteter over de kommende år”, tilføjer Helgeland.