ABAX forbereder sig på yderligere vækst

ABAX annoncerer at et globalt salgsteam bestående af salgsdirektører er blevet dannet og vil ledes af nyansatte CSO, Morten Steinvåg. ABAX forbereder sig nu på yderligere vækst på de europæiske markeder.

ABAX har dannet et nyt team af globale salgsdirektører som forbereder virksomheden på en ny vækstperiode. Markedet for erhvervskøretøjer i både Europa og Asien giver fortsat solide vækstrater, og ABAX anser det nyfundne salgsteam som en vigtig del af virksomhedens fremtidige vækst.

“Jeg er tilfreds med de seneste ændringer i organisationen. Med Morten Steinvåg på teamet har vi en CSO med solid international erfaring, og sammen med det nye globale team af salgsdirektører har vi måske den bedste salgsledelse inden for vores branche”, siger Bjørn Erik Helgeland, COO ABAX Group.

Det nye salgsledelsesteam er blevet dannet i en periode hvor ABAX indtræder nye markeder og lancerer nye produkter. ABAX har væsentligt styrket sin teknologi og produktafdeling og har tidligere i år lanceret deres nye projektledelsesværktøj ABAX Worker.

”Vi har for nylig styrket både vores produkt- og teknologiafdeling i ABAX. Nu styrker vi vores salgsafdeling yderligere. ABAX er velforberedt til at levere gode produkter og tjenester til vores kunder i alle markeder”, Bjørn Erik Helgeland, COO ABAX Group.

Den nye salgsledelse består af: Thomas Kvifte som er blevet udnævnt til salgsdirektør for markederne Kina og Benelux. Johnny Hansen er udnævnt til salgsdirektør for markederne Norge, Polen og Tjekkiet. Frode Sjolander er udnævnt til salgsdirektør for Danmark, Finland, Sverige og Tyskland. Kevin Bull er udnævnt salgsdirektør for markederne i Storbritannien og Irland.

-Slut-

For mere information:

Petter Quinsgaard, CEO, ABAX Group, +47 909 12 277, pq@abax.no

Bjørn Erik Helgeland, COO, ABAX Group, +47 980 71 000, beh@abax.no

Om ABAX

ABAX Group er en norsk virksomhed, der agerer inden for salg og udvikling af telematiske løsninger inden for erhvervs- og private køretøjer. ABAX er den førende telematikproducent i Europa. Derudover tilbyder ABAX produkter inden for flådestyring, udstyr til GPS-tracking og projektledelse indenfor bygge- og anlægsbranchen. ABAX har mere end 420 ansatte og kontorer i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Storbritannien, Holland, Polen og Kina. Hovedkontoret ligger i Larvik, Norge www.abax.dk