ABAX flytter ind i Telia Parken.

Teknologivirksomheden ABAX inviterer til reception i helt nye lokaler i Telia Parken Torsdag 28.1 kl 15.30. ABAX skifter dermed adressen i Bredgade ud med Danmarks nationale fodboldstadion og FC Københavns hjemmebane.
Parken2

-2015 har været et flot år for ABAX. Vi har haft stor vækst og nye medarbejdere er kommet til. Det har medført at vi i løbet af året simpelthen fik brug for nye og bedre lokaler og vi fandt dem i Telia Parken. Siger Pam Singh, CEO for ABAX Danmark A/S.

ABAX' nye kontor er på 222 kvadratmeter og den nye adressen er Per Henrik Lings Allé 4, 2100 Købehavn Ø. Lokalerne er designet og projekteret af det norske aktitektkontor MKArkitektur & Design og entreprisen blev udført af den danske virksomheden Enstall.

Det er ikke kun i Danmark at virksomheden har valgt at bruge fodboldstadions som base for sine kontorer. I England flyttede teknologivirksomheden nylig ind på samme adresse som League One klubben Peterborough United og ABAX Stadium. ABAX fortæller om gode erfaringer ved at etablerer kontorerne i, eller i nærheden af, fodboldstadions.

-Efter at vi underskrev sponsoraftalen med FC København i 2015 var.det naturlig at vi begyndte at se på mulighederne for nye lokaler i Telia Parken. Energien og vindermentaliteten som sidder i væggene her passer perfekt sammen med de værdier og standarder vi har lagt til grund for vores virksomhed. Udtaler viseadministrerende direktør, Bjørn Erik B. Helgeland ABAX Group.

Virksomheden er en ledende producent og leverandør af elektroniske kørebøger, flådestyringssystemer og GPS-tracking til en lang række virksomheder i Norden, England og Holland. De seneste år har virksomheden haft en samlet vækst på 40 procent om året og har mere end 140 000 enheder i det nordiske marked.

Om ABAX

ABAX er en stor, europæisk aktør inden for salg og udvikling af elektroniske kørebøger til erhvervs- og privatbiler. Derudover laver de også produkter til flådestyring og sporing af udstyr. ABAX har 310 ansatte og afdelinger i Norge, Sverige, Danmark, Finland. Storbritannien og Holland. Selskabets hovedkontor ligger i Larvik.

Se mere på: www.abax.dk
Parken3