ABAX har indgået aftale med Fødevarestyrelsen

Det blev for nylig bekendtgjort, efter en offentlig indkøbsproces, at Fødevarestyrelsen har tildelt ABAX en kontrakt om levering af bilflådestyringsværktøj til styrelsens 174 tjenestebiler.

Bekendtgørelsen blev offentliggjort af Den Europæiske Unions Tidende som leverer nyheder om offentlige indkøbsprocesser i EU.

I beskrivelsen af udbuddet forklares det at Fødevarestyrelsen ønsker at udnytte sine tjenestebiler mere intensivt, gennem bedre overblik og mere præcis planlægning af brugen.

Tjenestebilerne benyttes af tilsynsenheder over hele landet og fødevarestyrelsen ønsker blandt andet at få et bedre overblik over tjenestebilernes kørsel, og dermed effektivisere antal køredage og antal kørte km per bil.

Mere information om udbuddet kan ses her: http://goo.gl/ozRd0W

Om ABAX

ABAX Group er ejet af Norvestor Equity AS, og er en stor europæisk virksomhed inden for salg og udvikling af telematik-systemer til kommercielle og private køretøjer. Derudover leverer ABAX produkter for Fleet Management og GPS tracking-udstyr. ABAX har 315 medarbejdere og kontorer i Norge, Sverige, Danmark, UK og Holland. Virksomheden har hovedkontor i Larvik, Norge. Læs mere om virksomheden her: www.abax.dk.