Nogle ture husker man bedre end andre

I en ny reklamekampagne sætter ABAX et anderledes fokus på hvordan smart GPS-teknologi kan hjælpe danske virksomheder og ansatte med at huske alle firma turene - ikke kun de uforglemmelige.

"Tanken bag kampagnen er, at vi på en legende og letforståelig måde ønsker at visualisere noget som de fleste af os allerede kender til. Nemlig det at de fleste bilture hurtigt går i glemmebogen med mindre noget ekstraordinært sker undervejs. Det gælder også for dem som bruger bilen på arbejde hver dag. Glemmer man bilturene med firmabilen, kan man hurtigt komme i fare for at få et skattesmæk", siger Sandra Lindberg, Chief Marketing Officer, ABAX Group.

ABAX tildelte tidligere i år McCann Oslo opgaven om at udvikle et nyt kommunikationskoncept, som skal køres ud i Norge, Sverige, Danmark, Finland, England og Holland. Kampagnen vil vare i tre uger og indeholder reklamefilm på TV samt radio. Derudover køre ABAX en større kampagne på de sociale medier. Her kan man vinde sin egen uforglemmelige rejse.

"Konceptet bygger på det simple indblik i, at der oftest ikke er noget mindeværdigt ved de fleste jobrelateret bilture. Hvis de skal huskes, må der have hændet noget specielt på turen. Dette åbner op for at dramatisere på helt uforglemmelige køreturer, som ikke er afhængig af ABAX Triplog. Den husker nemlig hver evig eneste tur lige så godt", fortæller rådgiver i McCann, Bjørn Erling Solberg. Det kreative team består af Stein Simonsen og Torstein Greni mens Christopher Dons har været projektleder.

For mere information:

Kenneth Hansen, Communications Manager, ABAX Group, +4794843837, kha@abax.no

Om ABAX

ABAX Group er en norsk virksomhed, der agerer inden for salg og udvikling af telematiske løsninger inden for erhvervs- og private køretøjer. ABAX er den førende telematikproducent i Europa. Derudover tilbyder ABAX produkter inden for flådestyring, udstyr til GPS-tracking og projektledelse indenfor bygge- og anlægsbranchen. ABAX har mere end 420 ansatte og kontorer i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Storbritannien, Holland, Polen og Kina. Hovedkontoret ligger i Larvik, Norge www.abax.dk