Nyt produkt gør det nemmere at reducere dine parkeringsomkostninger

Pressemeddelse: ABAX og EasyPark kommer nu med et helt nyt produkt inden mobilparkering og elektroniske kørebøger. Som et resultat kan danske virksomheder nu spare op mod 30 procent i parkeringsomkostninger og administration af bilag.

- Virksomhedsledere sætter højere krav til løsninger, der forenkler virksomhedernes administration og gør hverdagene mere rentable. Derfor er vi meget stolte over, at vi nu kan lancere ABAXs Park'n GO, som fjerner unødvendig administration og giver lavere omkostninger. Der er tale om en mindre revolution med hensyn til håndtering af parkeringsafgifter og værdikuponer, siger den administrerende direktør for ABAX DK, Pam Singh.

- Forretningsledere stiller stadig højere krav til teknologiske løsninger som kan gøre dagligdagen nemmere og mere profitabel for virksomhederne. Som et svar på det er vi meget stolte af at lancerer vores nye produkt ABAX Park ’n Go. Park ’n Go eliminerer unødvendig administration, reducerer omkostninger og indebærer en revolution når det gælder at håndtere parkeringsafgifter og bilag. Lyder det daglig leder i ABAX Danmark Pam Singh.

Spare 30 procent med ny teknologi

ABAX Park ’n Go fungerer som en kombination af EasyParks mobile betalings app og ABAX elektroniske kørebog. Parkeringens længde og varighed kan ændres direkte fra sin smartphone og parkeringen bliver automatisk afsluttet når køretøjet kører væk fra parkeringspladsen. På den måde er man forsikret mod at betale for mere end de præcise antal minutter man bruger på sin parkering.  ABAX og EasyPark ved fra erfaring at danske virksomheder betaler 20-30 procent for meget i parkeringsafgifter. De tekniske data og parkeringsbilag har man direkte adgang til i kørebogens online system. Det betyder at virksomhederne også slipper at bruge tid på administration af parkeringsbilag.

Den teknologiske udvikling sker i et forrygende tempo

ABAX Park ’n Go er et resultat af et helt nyt nordisk samarbejde mellem ABAX og EasyPark. Produktet bliver lanceret i Danmark samtidig som Sverige, Norge og Finland. EasyPark siger dette om det nye samarbejde med ABAX.

- Vi lever i en tid som hvor alt sker online. Udvikling af ny teknologi indenfor bilindustrien og mobile betalingsløsninger sker i et forrygende tempo. Derfor er vi begejstret over at være involveret i et samarbejde med ABAX som skaber nye teknologiske løsninger for dem som bruger biler i forbindelse med arbejde. Bilkørsel bliver stadig mere effektivt og besparende. Siger daglig leder i EasyPark Danmark Morten Hother Sørensen

For yderligere information:

Pam Singh, CEO, ABAX Danmark A/S, +45 50 81 83 04, psi@abax.dk

Kenneth Hansen, Presseansvarlig, ABAX Danmark A/S +47 948 43 837, kha@abax.no

Pressebilder finder du her

ABAX er Nordens førende udvikler og leverandør af elektroniske kørebøger for erhvervs- og privatbiler, i tillæg til produkter til flåde- og udstyrskontrol. ABAX har 200 ansatte og har afdelinger i Norge, Sverige, Danmark, Finland og England. Virksomhedens hovedkontor ligger i Larvik, Norge. www.abax.dk