OLLI OIVANEN UDNÆVNT SOM NY CEO FOR ABAX FINLAND OY.

ABAX Group har udnævnt Olli Oivannen til ny CEO for ABAX Finland OY.
_MG_3070_nocrop_more_light

Olli Oivanen har været inden telematik branchen siden 2007. Han blev ansat i ABAX i januar 2014 da ABAX, den gang købte den finske telematik-virksomheden Salkatek OY. I løbet af hans tid i ABAX har han haft ansvaret for den finske salgsafdeling, og har været en vigtig bidragsyder til den vækst, som den norske teknologivirksomhed har haft i det finske marked.

- Jeg er ydmyg, og meget stolt over at påtager mig værvet som CEO for ABAX Finland OY. Vi har kvalitets produkter og innovative tjenester, i et marked med store vækst muligheder. Jeg glæder mig til at tage fat på mine nye opgaver, og lede ABAX i gennem sin næste vækst periode i Finland, udtaler Olli Oivanen, CEO of ABAX Finland OY

ABAX rykket ind i det finske marked tilbage i 2014, og har siden dengang købt den finske telematik-virksomhed, Salkatek OY. De har i løbet af få år vokset til at blive en ledende aktør i det finske marked.

- Vi ønsker at tage virksomheden i en lidt anden retning i Finland, og har derfor valgt at udnævne Olli Oivanen som ny CEO for ABAX Finland. Vi er naturligvis trygge ved den afgørelse og er sikre på at han har det som skal til for at tage os gennem den næste vækst periode i et meget spændende finsk marked, siger Petter Quinsgaard, CEO for ABAX Group.

For yderligere information

Petter Quinsgaard, CEO, ABAX Group, +47 909 12 277, pq@abax.no