Ung springrytter bliver ABAX Talent

Josephine er 19 år gammel og ridder i Næstved Sportsrideklub, og er blevet valgt som ABAX Talent 2018.

Josephine har været en del af det danske ungdomslandshold for springryttere næsten regelmæssigt de sidste 7 år, og går i 3.g i Næstved. Hun har leveret fantastiske resultater, og har vundet pokaler og super placeringer inden for springridning. Hun har senest vundet Youngrider Nations Cup og Grandprix i Tjekkiet med det danske team. Josephine har tidligere vundet de danske mesterskaber på ponyer for U14 ryttere, U18 ryttere og to gange for U21 ryttere. Dette er sammenlagt blevet til fem guld, én sølv og tre bronzemedaljer. Deruodver har hun også vundet guld ved de nordiske mesterskaber, og har vundet 2 holdspringninger i Europa med det danske team i Frankrig og i Danmark.

På længere sigt håber Josephine på at deltage i OL og vinde medaljer hjem til det danske team.

"Vi har valgt Josephine som ABAX Talent, fordi hun brænder for sin sport og har en vilje til at gøre det usædvanlige for at blive den bedste", siger Morten Callesen, Country Manager for ABAX Danmark.

"Udover selv at træne hjælper hun også andre unge med at træne og blive bedre ryttere. Hun er et forbillede for andre unge ryttere, og hun gør en positiv forskel i sit miljø", fortsætter Callesen.

Sponsorprogrammet ABAX Talent

ABAX Talents er et nyt koncept, som har fokus på unge talenter, der skiller sig ud fra normen, tør tænke ud af boksen og er determineret på at blive nummer ét. ABAX hylder dem, som er målrettet og fastbesluttet på at blive en succes. Det 1-årige sponsorprogram er for unge under 20 år, som har et talent inden for sport, musik eller kultur. ABAX søger talenter som gennem klare målsætninger, vilje og gode holdninger udgør en positiv forskel i deres miljø. En positiv forskel for sig selv, kammeraterne og konkurrenterne både på og udenfor banen. ABAX Talents er et koncept der kører i næsten alle lande hvor ABAX har kontor (Holland, Sverige, Norge, Finland og Polen).

"Som en del af sponsorprogrammet får Josephine mulighed for at deltage i to årlige seminarer som vil omhandle personlig branding og forskellen mellem at være amatør og professionel. Disse seminarer foregår sammen med de andre ABAX Talents fra andre lande, hvor de unge kan networke med hinanden. ABAX sætter også en mentor af til Josephine, så hun kan få personlig coaching", siger Morten Callesen.

Om ABAX

ABAX er en Solutions Provider for The Connected Workplace. ABAX AS ejes af Investcorp og er Europas hurtigst voksende virksomhed inden for telematikindustrien og gennem smarte løsninger forbinder ABAX hele dit arbejdsområde ved at tilbyde forskellige produkter og tjenester. Disse tjenester giver virksomheder muligheden for at øge produktiviteten, reducere omkostningerne, samtidig med at de holder overblik og øger præstationen blandt ledere og medarbejdere. Alle løsninger tilbydes som Software-as-a-service. ABAX har 450 ansatte og afdelinger i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Storbritannien, Holland, Polen, Kina og Tyskland. Virksomhedens hovedkontor ligger i Larvik. www.abax.dk