Ny ABAX løsning øger effektiviteten inden for bygge- og anlægsbranchen

ABAX har lanceret en ny løsning som gør det nemmere at holde overblik over elektriske værktøj og bærbart udstyr. Den nye ABAX løsning bliver kaldt ABAX Mini og vil hjælpe virksomheder med at spare tid og ressourcer på at lede efter mistet og forsvundet udstyr.

“Vi er glade for at tilbyde vores kunder et ny løsning som er nem, smart og omkostningseffektiv. Denne løsning vil imødekomme et problem, der hvert år koster branchen millioner. Der bliver brugt en masse tid på at lokalisere og erstatte forsvundet værktøj og bærbart udstyr”, siger Pål Kamfjord, Produkt direktør ABAX Group

Den nye løsning, ABAX Mini, bruger Bluetooth og ABAX' Global Network til at registrere sin position, og der vil derfor altid være kendskab til udstyrets sidste position. Netværket består af mere end 200.000 enheder som ABAX på nuværende tidspunkt har i brug. Køretøjer som bruger en ABAX hardware enhed vil opfange positionen til ABAX Mini automatisk og opdatere det i systemet.

“Det høre fortiden til at ringe rundt for at lokalisere eller finde frem til mistet udstyr. Nu behøver man ikke at lede efter den sidste person, som havde brugt et bestemt værktøj. Med ABAX Mini kan du nemt og enkelt finde værktøjet selv ved at bruge det digitale kort”, siger Pål Kamfjord.

-Slut-

For mere information:

Kenneth Hansen, Communications Manager ABAX Group, +47 94843837, kha@abax.no

Om os:

ABAX Group er en norsk virksomhed, der agerer inden for salg og udvikling af telematiske løsninger inden for erhvervs- og private køretøjer. ABAX er den førende telematikproducent i Europa. Derudover tilbyder ABAX produkter inden for flådestyring, udstyr til GPS-tracking og projektledelse indenfor bygge- og anlægsbranchen. ABAX har mere end 420 ansatte og kontorer i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Storbritannien, Holland, Polen og Kina. Hovedkontoret ligger i Larvik, Norge www.abax.dk